Zdravo svima. Nastali smo da bi okupili sve fanove najbolje serije svih vremena, ostanite sa nama! Možete pronaći apsolutno SVE što pomislite vezano za seriju.
Hvala na poseti,
LOST-Serbia tim!
Zdravo svima. Nastali smo da bi okupili sve fanove najbolje serije svih vremena, ostanite sa nama! Možete pronaći apsolutno SVE što pomislite vezano za seriju.
Hvala na poseti,
LOST-Serbia tim!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeGalleryТражиLatest imagesРегиструј сеПриступи
Odbrojavanje
Poll
Omileljeni lik u Seriji?
Jack
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap13%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 13% [ 16 ]
Sawyer
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap25%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 25% [ 31 ]
Kate
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap9%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 9% [ 11 ]
Sayid
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap6%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 6% [ 7 ]
John Lock
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap11%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 11% [ 14 ]
Shannon
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap0%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Boon
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap2%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 2% [ 2 ]
Desmond
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap7%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 7% [ 9 ]
Mr.Eko
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap2%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 2% [ 2 ]
Ana Lucia
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap1%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 1% [ 1 ]
Libby
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap0%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Michael
 0% [ 0 ]
Walt
 0% [ 0 ]
Juliet
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap4%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 4% [ 5 ]
Charlie
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap3%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 3% [ 4 ]
Hurley
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap8%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 8% [ 10 ]
Jin
 0% [ 0 ]
Sun
 0% [ 0 ]
Benjamin Linus
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap8%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 8% [ 10 ]
Claire
Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_lcap1%Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 I_vote_rcap
 1% [ 1 ]
Neko drugi
 1% [ 1 ]
Укупно гласова : 124

Harry Potter and the Half-Blood Prince

Go down 
+9
Emperor
Riquelme
Andrew Faraday
Alen Alpert
**Charlie Pace**
HeadBurn3r.
The Constant
Ben Linus
Sawyer
13 posters
Иди на страну : Previous  1, 2
АуторПорука
Sawyer
The Constant
The Constant
Sawyer

Broj poruka : 3000
Godina : 27
Datum upisa : 11.01.2009

Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 Empty
ПорукаНаслов: Harry Potter and the Half-Blood Prince   Harry Potter and the Half-Blood Prince - Page 2 EmptyMon Apr 13, 2009 1:22 am

First topic message reminder :